Winterslaap

In december 2009 ben ik op http://robalberts.punt.nl begonnen als blogger.

Met de naam zinneninzuidoost heb ik bij wordpress bloggers gereageerd.

December 2012 heb ik op punt. nl voorlopig mijn laatste blog geplaatst.

Eind januari 2013 heb ik mijn abonnement op wordpress blogs gestopt.

Laat ik het voorlopig een lange winterslaap noemen.

Vriendelijke groet,

Rob Alberts

About Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Winterslaap

  1. Nanko Kiel says:

    Hallo,

    Ben je mooi op tijd met je winterslaap…

    De brandstof is bij mij nog niet op. Komt teveel binnen..

    Winterse groet uit Delfzijl

    Nanko

  2. Hans Verbeek says:

    Bedankt voor alle tijd en liefde die je erin stak.

    Hans Verbeek / Delft

  3. bentenge says:

    Slaap ze en geniet er van. Cu around.

  4. Nou ja, trusten dan maar … en tot ziens!

  5. platoonline says:

    Een winterslaap is toch niet voor altijd, Rob. Mogen we hoop koesteren dat je op een dag met een grom ontwaakt en dan, tussen de flatgebouwen en het Bijlmerstruweel op zoek gaat naar nieuwe onderwerpen?

Leave a Reply

