Zinneninzuidoost

Op een andere site blog ik sinds 17 december 2009. Met http://robalberts.punt.nl kun je die onregelmatige blogbijdragen lezen. Hier bij wordpress.com lees ik voorlopig alleen. Zinneninzuidoost geeft aan dat ik op een positieve manier vanuit Amsterdam-ZuidOost schrijf.

About Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

20 Responses to Zinneninzuidoost

  1. Rebbeltje says:

    Ha zal ik zorgen dat je hier ook iets te lezen hebt…
    Fijne 2e paasdag Rob

  2. Dat je op een positieve manier in het leven staat en dat je daarover op je punt.nl graag op een prikkelende en stimulerende manier schrijft vanuit Amsterdam-ZuidOost was me al enige tijd bekend. Ik zal je daar zeker blijven volgen.
    Groet vanuit een alweer zonnig en warm Fryslân.

  3. Rebbeltje says:

    Kom ffkes bellen…tringggggggggg tringggggggg
    haha lachen is dit maar ga verder naar je punt doeidoei

  4. fr@nsmuthert says:

    Maar begrijp ik dat je je aandacht hierheen gaat verleggen?

  5. Rebbeltje says:

    Ha hier geen koffie…toch een fijne dag met vrienden!

  6. studio562614 says:

    Ik kom hier nu voor het eerst, begrijp ik nu goed dat je hier verder gaat met je schrijfactiviteiten..het begin is er… ik volgde je al wel op je andere site….Agnès

  7. natuurfreak says:

    Ik ga daar dadelijk eens een kijkje nemen

  8. studio562614 says:

    waarom ga je hier niet verder?

    Agnès

  9. hallo says:

    OK! tot daar!

    Groetjes -met glimlach-

  10. ank says:

    doe hetgeen waarbij je het beste vaart……

  11. Apie says:

    Toch blijft het verwarrend.

  12. Plato says:

    Dit is een prima site. Ik heb er goede ervaringen mee. Was je van plan om helemaal over te stappen? Enfin, het blijft ook een kwestie van persoonlijke voorkeur.
    Dank je wel voor je aardige reactie op platoonline. Ha, je weet nu dat het verhaal van de kat een verkapte manier was om even aan de lezer te vertellen hoe ik er bijlig. Onstoken voet en knie en dus ergerniswekkend hulpbehoevend. Maar dat gaat hopelijk snel weer over. Leuk dat je positief over ZO schrijft. Hoe denken de bewoners daar nu over die vele leegstaande bedrijfsgebouwen. Zelfs mijn oude ZAO gebouw in Bullewijk staat nog steeds leeg, terwijl er vroeger zoveel activiteit was. Als ik voorbij rijd met de trein, word ik daar een beetje weemoedig van.

    • Rob Alberts says:

      Sterkte met de ongemakken!
      Voor de leegstaande kantoorpanden zijn grootse plannen.
      Jammer genoeg is de realisering minder makkelijk.
      Wellicht dat ik op http://robalberts.punt.nl binnenkort weer eens over die kant van het spoor ga schrijven.
      Deze gereserveerde blognaam blijft alleen voor het reageren bij jou en anderen in gebruik.
      Meestal pas ik dan voor de duidelijkheid wel mijn naam aan.
      Vriendelijke groet

  13. Margo says:

    Maak even een aanklikbare link van je punt.adres, dan maak je het je bezoekers makkelijker je te bezoeken!

Leave a Reply

